En Damar Nick' ler

Kahpelerin Ve De Serefsizlerin Dünyasinda İnadina Yasiyorum. Kilit Vurdum Hislerime Nefretle Doldum, Tasiyorum. Sana Söz Veriyorum, Öç Alma Sirasi Bana Geldiginde Dünyanin Sah Damarini Kesecegim...!!

Sévgimé İhanét Édén Sévgiliyi Kur$Una Dizérkén Titrérsé Élim O Titréyén Éllérimi Késméssém Namérdim!!!

ßiz Kimlériz Diyé Sorma, ßiz Hayata ßosvérmislérdéniz. ßizé Hayat Nédir Diyé Sorma, ßiz Hayat Déryasinda Yüzénlérdéniz. ßizi Arama Lüks Méyhanélérdé, ßiz Dost Saraßı İcénlérdéniz. ßizé Dost, Arkadas Nédir Diyé Sorma, ßiz Onlar İçin Ölümé Gidénlérdéniz.

Bir Çerçeve Astım Odama İçi Boş Önemi Yok, Neden Diye Sorma Neye Baksam Seni Görüyorum Nasıl Olsa

Sigaram Sana Benziyor İçerken Gözlerimi Yaşarttığı Oluyor Arasıra, Çekerken Bittiğimi Atarken Bittiğini Anlıyorum..!!!

Fahişe Gönüllerin Kahpeliği Koymaz Bize... Bizi Unutanı Bizde Unuturuz Kahpece...

Leş Kargalarını Seferber Gördüm, Kimini Yer Kimini Bakar Gördüm, Şerefsiz Ellerden Şerefsiz Dillerden Şerefe Kalkan Nice Kadehler Gördüm

Sevdikçe Sayende Günahkar Oldum, Dinle Vefasız Baba Ne Diyor, Ağlamam Senin Hoşuna Mı Gidiyor,Şu Feleğin Gözü Kahrolsun Hiç Yakamı Bırakmıyor, Müslüm Baba Olmadan Bu Hayat Çekilmiyor.

Aşkıma Değerimi Sordum, Dünyalar Kadar Dedi, Dünyanın Değerini Sordum, Beş Para Etmez Dedi...

Aşkta Hızlı Yolda Yavaş, Müslümcüyüz Arkadaş, Ne Orhan Ne Ferdi Kimse Bilmez Bendeki Derdi Söyle MÜSLÜM BABA NERDEN SEVDİM O ZALİMİ...??

!!! Kahretmişim Hayatıma Her Gece İçiyorum,Sevilmeden Sevmenin Cezasını Çekiyorum !!!

Aglamayı Ferdiden,Baglamayı Orhandan,İsyanı Müslümden,Titremeyi Azerden,Yıkılmayı Mahsundan,Sevmeyi Ve Sevilmeyi Senden Öğrendim

...Ben Büyük Davaların Çocuğuyum...Sevdam Büyük Olur Öfkemde......Seversem Destan Kızarsam Katliam Olur......

Aramayın Bizi Lüks Meyhane Köşelerinde,Biz Aşk Şarabını Şişede İçenleriz,Sormayın Bize Aşk Nedir Diye,Biz Aşk İçin Can Verenlerdeniz

Eqer ßir Qun Olursem M€Zarima Kravatli kavatlar Deqil ßenimle Esrar Ceken Arkada$Larim gelsin

Hiç yorum yok: